
TUI

Oplysninger om TUI
1850, Frederiksberg
Åbningstider
- sunday: (closed)
- monday: 9h-17h
- tuesday: 9h-17h
- wednesday: 9h-17h
- thursday: 9h-17h
- friday: 9h-17h
- saturday: 10h-15h
OBS: Du kan ikke besøge os på adressen! Ring til kundeservice i stedet.
TUI Nordic består af rejsearrangørerne TUI i Danmark, Sverige, Norge og Finland, samt Nazar og flyselskabet TUIfly.
Vi har 1.600 ansatte og en markedsandel på 20 % af det nordiske rejsemarked. Vi indgår siden år 2000 i verdens største rejsekoncern, TUI Group.
Vi tilbyder ferierejser fra over 44 lufthavne i Norden og TUIFly råder over en flåde på 9 fly.
Årligt har vi over 80 mio. besøg på vores sites og 1,5 mio. kunder
Vores kommentar fra TraTraTravel Danmark om TUI:
Velkommen til TUI, en rejsearrangør der har både glade og utilfredse kunder. Mange brugere har haft fantastiske oplevelser med TUI, hvor de fremhæver den gode service og venlige guides, der er både hjælpsomme og imødekommende. For eksempel, en rejsende nævnte, at de nød deres ophold på Doryssa Seaside Resort i Samos, og at TUI sikrede en uforglemmelig ferie.
Imidlertid er der også flere kritikpunkter, som vi ikke kan ignorere. Kunder har rapporteret om problemer som mangel på kundeservice, besvær med bookinger, samt høje gebyrer for sædevalg og ekstraudgifter. Flere har nævnt dårlige oplevelser med transport og transfer, såsom forvirring omkring steder at blive hentet og tab af barnevogne.
Derudover er der også bekymringer omkring TUI's praksis hvad angår dyrevelfærd, såvel som manglende opfyldelse af lovkrav om gennemsigtighed i priserne. TUI opfordres til at tage ansvar for alle kunder, og forbedre deres kommunikation og tilgængelighed, da mange kunder har oplevet lange ventetider og utilstrækkelig support.
Samlet set, mens TUI tilbyder en række attraktive rejsemuligheder, er det vigtigt at være opmærksom på potentielle udfordringer og være forberedt på mulige skuffelser.
TUI: Anmeldelser
Negativ oplevelse: Skuffende og uansvarligt: TUI fortsætter med at sende turister til Loro Parque, hvor spækhuggere udnyttes groft. Morgan, en vildtfanget spækhugger, er højgravid og tvunget til at optræde – selvom hendes første unge døde i fangenskab. Dette er ikke dyrevenlig turisme, men ren profit på dyrenes bekostning. TUI i bør stoppe samarbejdet med delfinarier nu!
Negativ oplevelse: TUI tager 2.500 kr for at vælge flysæder. Det er ikke for de dyre sæder, det er for at man kan sidde sammen med sine børn på 2 år og 5 år. Det er bondefangeri. Helt simpelt.
Negativ oplevelse: Vi rejste som familie med vores 3-årige datter og rystet over den dårlige behandling ved gaten. Vores håndbagage skulle pludseligt vejet, hvilket jeg aldrig nogensinde har prøvet trods +300 flyveturer. Dette unødvendige gebyr virker som et forsøg på at opkræve ekstra økonomi uden grund, og viser hvor småligt selvskabte egentligt er. Med et lille barn med på tur, var det ekstra frustrerende, samtidigt med at personalet ikke udviste forståelse eller fleksibilitet overhoved! Denne oplevelse gør blandt andet at vi fravælger TUI til fremtidige rejser.
Negativ oplevelse: Worst experince EVER!!!! Bought an allinclusive package for my family, and they lost my stroller. So I had to struggle 1 week and carry the kid on hands and constantly be in the room! No help or support whatsoever!!! No help with filing the lost bagage to the airlane, No help in finding rental strollers. And now when I am back they are not providing any compensation and sending me to the airline.
Negativ oplevelse: Vi starter med 5 stjerner og trækker én fra for hvert klagepunkt: 1 - Vi bestilte all-inclusive på hotellet, og prisen var betydeligt lavere end hos TUI (som havde taget røven på os hvis vi havde bestil hjemmefra). 2 - Vi bestilte en udflugt, som ifølge appen lå 1,8 km fra hotellet. Men da vi skulle afsted, viste det sig, at afstanden var 4,7 km. Da vi kontaktede kundeservice, oplevede vi en meget uforskammet behandling. 3 - Da vores fly blev aflyst, var der ingen service; vi stod i kø i flere timer uden at få så meget som en flaske vand. 4 - Vi fik ingen information om, hvornår vores næste fly skulle afgå, da vi blev glemt i systemet. Kundeservice var både arrogante og næsvise, selv da vi kunne påvise det var Tui som havde glemt os. 5 - Ved hjemkomst kunne vi ikke engang klage, da deres IT-system ikke kunne finde vores rejse. 5 stjerner minus 5 klagepunkter giver 0 stjerner herfra. Tui vil godt været et digitalt selskab (spare personalet væk), men deres app og digitale systemer virker bare ikke som de skal.
Negativ oplevelse: Kundeservice er ikke eksisterende og der er ingen hjælp at hente. Hoteller og personale er gode, men vælg et andet rejsebureau som har styr på tingene, så du kan føle dig tryg og sikker på din rejse. Der er langt bedre alternativer derude.
Negativ oplevelse: Tui det er ikke en oplevelse at man først skal fjerne sin sikkerhed VPN for at komme ind på jeres hjemmeside det er ikke i orden det var min mening at jeg vi se efter en ny rejse efter vi kom hjem fra Kreta men det bliver så ikke Tui vh Leif
Negativ oplevelse: TUI rejser til Chrispy Beach resort på Kreta med all inclusive skal man holde sig langt væk fra. Hotellet er ikke de stjerner værd de giver stedet. Og når man har all inclusive, har man hele tiden fornemmelsen af, om man nu virkelig har det. Måtte flere gange presse på, for at få udleveret drikkevarer Når deres automat med drikkevarer ikke virkede eller manglede gas. Maden fra deres buffet var under al kritik og man kunne se, at det der ikke blev spist dagen inden til aftensmad. Blev “forklædt” i en anden ret dagen efter Eks kødsovs til pasta, blev til fyld i butterdej dagen efter. Fik først rigtig græsk mad på sidste dagen, da vi bestilte mad fra menukortet Det som blev bestilt af gæster der ikke havde all inclusive, var af en hel anden kvalitet Her snakker vi sodavand, iskaffe og drinks Så hold jer langt væk fra dette hotel Da TUI ikke kan se det fejler noget
Positiv oplevelse: Været på tur til Mallorca. Alt fint til vi skulle hjem. Havde bestilt transfer fra hotellet til lufthavnen. I app'en havde vi fået angivet sted at stå klar. Bussen kommer modsatte vej og holder ved hotellet hvor vi boede, og ikke som angivet i app'en. Måtte tage en taxa og nu slås vi med Tui om udgiften til taxaen. Derfor kun 3 stjerner, da alt andet end transfer var i orden.
Positiv oplevelse: der skal mere check på transfer,skulle stå på i agia marina på kreta ,men der var ingen pladser ledige,for dårlig service
Fantastisk oplevelse: TUI er virkelig fantastisk, og deres medarbejdere er top professionelle! Hele oplevelsen fra booking til rejsen var bare perfekt. Og hotellet Doryssa Seaside Resort på Samos var simpelthen en drøm! Personalet var så imødekommende og gjorde alt for at sikre, at jeg havde den bedste ferie nogensinde. Jeg nød virkelig hvert øjeblik på dette skønne sted. Samlet set var min rejseoplevelse med TUI og Doryssa Seaside Resort på Samos helt fantastisk! Tak til alle for en uforglemmelig ferie! ✨
Negativ oplevelse: Super dårlig service TUI! Vi bestilte i september 2023 en rejse for 2 personer til Marmaris, med afgang i august 2024 og betalte lidt over 4.000 kr. i depositum. 15. december 2023 får vi så en besked fra TUI at rejsen er aflyst da de har besluttet ikke at flyve til Marmaris grundet ringe tilslutning. Vi får besked på at vi kan få depositum tilbage eller bestille en anden rejse. Vi bestiller så en rejse til Kreta (som er en helt del dyrere) med afgang i august 2024. Nu (juni 2024) erfarer vi så at TUI alligevel flyver til Marmaris og ovenikøbet har det hotel vi foretrækker i Marmaris. Forsøger via TUI kundeservice at få ændret rejsen tilbage til Marmaris .....men det kan vi ikke da TUI allerede har bestilt/købt vore flybilletter til Kreta. Vi kan annullere rejsen til Kreta (og miste vores depositum) og bestille en ny rejse til Marmaris. Super dårlig service TUI. Vi er færdige med TUI.
Negativ oplevelse: TUI burde ændre navn til ITU sådan som alting er i stykker på deres hoteller.
Fantastisk oplevelse: Et rejsebureau du kan regne med Og trygt rejse med
Positiv oplevelse: Super nemt og overskueligt Købte sommerferie rejse
Negativ oplevelse: Vi blev syge på rejsen til Alanya, Tyrkiet. Vi boede på TUI Blue Village Pascha Bay og havde kun spist på hotellets restaurant, da vi blev syge på dag 6. Hospitalet i Alanya konstaterede en amøbe, vores danske læge salmonella. Men TUI nægter at tage ansvar, nægter at det skulle være sket på deres hotel, selvom fakta viser noget andet. Håbløst ringe service!
Negativ oplevelse: Det har været et maridt
Fantastisk oplevelse: Vi rejste med TUI til Mallorca i sidste uge og kunne flyve fra Aalborg med Jettime hvilket var smart for os. Vi skulle være på TUI Suneo Lagomonte i Alcudia hvilket er et rigtig fint hotel. Der var også meget flinke TUI guider der altid kunne svare på vores spørgsmål. Det eneste der undrede os var at folk ryger inde ved pool området og under halvtaget lige uden for dørene, så når vi gik forbi dørene der altid stod åbne ud lugtede der af røg. Troede faktisk at rygning foregår udenfor området.
Negativ oplevelse: Har lige været på Gran Canaria med Tui. Vi fløj med et polsk selskab Enter. De havde gjort sig store anstrengelser med at få så mange familier som muligt fordelt over hele flyet. Vi var 6 + 1 baby afsted og vi var placeret 6 forskellige steder i flyet. På turen derned var vi “kun” placeret 3 forskellige steder i flyet. Og vi var bestemt ikke de eneste der var blevet placeret rundt omkring.
Negativ oplevelse: Ekstreme dyre priser , hold jer lang væk
Fantastisk oplevelse: Jeg fik fantastisk vejledning og service da jeg bestilte via telefonopkald, da jeg havde lidt problemer med bestilling via hjemmesiden. Jeg fik den mest sympatiske dame i røret og hun var meget behagelig og investeret i at hjælpe. Da hotellet viste sig at give mange udfordringer med en aircondition, der ikke virkede under en uge lang hedebølge samt hygiejneproblemer og et hotelpersonale, der ikke var til nogen hjælp, var Tui nemme at komme i kontakt med og de forsøgte bragt at hjælpe os igennem hele turen. De fulgte selv op med os hver dag, for at høre, hvordan det gik. Til sidst, da problemet med vores aircondition aldrig blev løst, tilbød de os refusion som et plaster på såret. Vil trygt bestille via Tui en anden gang.
Fantastisk oplevelse: Tusind taaaaaak til den søde dame som hjalp os med at købe flybilletten til min mands søn til Antalya. :)
Negativ oplevelse: ingen Service hverken ved køb, eller rejse på destinationen.
Negativ oplevelse: Usel kundservice. Bokat resa för 9 pers. De möblerade om rumsfördelningen och när jag noterade det bad jag om hjälp att reda ut det. Men de kan inte hjälpa mig på kundservice då jag bokat resan online. Vad det har med saken att göra förstår jag inte, bokat via deras hemsida hur som. Jag ska nu, enligt dem, ringa till hotellet för att försöka lösa det. Nästa gång kan jag ju boka hotellet direkt också istället.
Negativ oplevelse: TUI overholder ikke pakkerejseloven og oplyser ikke om alle skatter så når de skriver spar 1.599 kan du også opdage på din ferie og skulle betale det beløb fordi de ikke har styr på lovgivningen eller deres egne hoteller. TUI har nægtet at kompensere deres lovbrud som har kostet os penge og sagen kører derfor pt.
Negativ oplevelse: Vi lander i Tyrkiet klokken 18:45 vi har pakket let og er allerede ude igennem lufthavnen 19:00. Da vi var ude af lufthavnen, havde vi modtaget en sms, om hvor vi skulle henvende os. personalet var venlige og imødekommende, de henviste os til bus 175 som ville kører os til Pegasos World, vi spadserede op og ned mellem alle busserne to gange, men kunne ikke finde bussen. Vi gik da tilbage til personalet for Nasar, fortalte de os at bussen endnu ikke var ankommet og at vi skulle vente 5 minutter hos dem før bussen ankom. Efter de 5 minutter var gået fik vi at vide at det nu var bus 137 som skulle kører os afsted, vi gik endnu engang imellem alle busserne og kunne stadig ikke finde den rigtige bus. Vi måtte da gå tilbage igen. Her gik en person med os for at finde bus 175, hvilket han ikke kunne. Så han kaldte igennem sin walkie talkie og fandt ud af at bussen endnu ikke var ankommet. Vi ventede med dem til bussen kom. Der var nu gået 45 minutter på at finde den rigtige bus og vi fik at vide at det vil tage en 1 før bussen ville køre samt en time for bussen at komme frem. Efter 15 minutter i bussen blev vi hentet af noget personale som ville have os over i en anden bus, her fik vi hver en cola til at køle os på. I bussen kunne vi købe øl til 4 euro, sofa til 2 og vand for 2 euro. Vi fik fortalt at turen til hotellet vil tage 1 til halvanden time før vi var fremme og kunne dyppe os i poolen. Klokken er nu 21:40 og vi er ankommet til det sidste hotel. Det viser sig at vi er blevet sat på en forkert bus, den stakkels buschauffør er meget frustreret over at han nu skal køre til endnu et hotel som ikke var på hans køreplan. Klokken er nu 22:20 og vi er endelig fremme, vi bliver givet en tør sandwich og får uddelt vores nøgle til hotelværelset. Hele dagen har været spildt på transport i en bus med 52 graders varme og vi kan se at dem vi har haft rejst med i flyveren allerede har været på hotellet i længere tid. Jeg har taget fat i Nasar/Tui som har lovet os en kompensation, men den er ufattelig lang tid om at ankomme. KONKLUSION for vores første dag måtte på grundet Nazar og Tui’s ufattelige dårlige planlægning være spildt. Vi nåede hverken at dyppe os i poolen eller nyde noget mad fra hotellet.
Negativ oplevelse: Ferie fyldt med med fejl og manglet, beskidt og ulækkert hotel. Kan absolut ikke anbefale TUI, ingen tager vores henvendelser alvorligt, virker som om de ikke tager ansvar for at have solgt et produkt, de absolut ikke levere.
Negativ oplevelse: I called to ask for help regarding finding a hotel with beach included. This information is not very easy to find on the Tui website and you cannot filter hotels based on this criterium. The person picking up the phone was incredibly rude and said he couldn't help me and this is not his job. He hung up the phone on me. Last year another person from Tui helped me on the same task so I don't see why this year the travel agent had to be so incredibly rude.
Fantastisk oplevelse: Rejste med TUI og Jettime til Mallorca. Meget fin ferieoplevelser.Ikke sidste gang vi rejser med TUI. Super service ved guiderne dejligt med en App hvor man kan få hjælp af guiderne. Intet at klage over ved TUI. Jettimes piloter fortalte under turen hvad man kunne se på flyveturen. God service i flyet.
Negativ oplevelse: Besværligt
Fantastisk oplevelse: Smukkeste sted med bedste service
Negativ oplevelse: Vi skulle flyve hjem fra en Ferie med TUI kl 13 med 3 små børn, men det viser sig så, at vores fly er aflyst grundet tekniske problemer. TUI kendt til problemet siden før vi tog fra hotellet om morgenen, men valgte alligevel at sende os til en lille og meget travl lufthavn, hvor vi har skulle tilbringe de næste +12 timer. Kære TUI i vidste at flyet var flere timer forsinket, og først ville være klar til at flyve sent i aftes, og alligevel vælger I at sende os alle ud i lufthavnen, fremfor st lade os blive på hotellet. Det er så dårlig service og jeg kommer aldring til at rejse med jer igen.
Negativ oplevelse: Det er godt nok frækt. Min mand og jeg, har bestilt en charterrejse. Efter rejsen er betalt, og vi skal tjekke ind, har TUI placeret os på 2 forskellige rækker. Hvis vi vil sidde ved siden af hinanden, skal vi betale kr. 550-? Det rene bondefangeri. Man føler sig snydt. 30/03-23 Absolut sidste gang vi rejser med TUI. Det er nu 2 måneder siden vi kom hjem fra Kap Verde. Vi har endnu ikke modtaget vores lufthavnsskat, det er blevet opkrævet 2 gange. Det virker som om, TUI er fuldkommen ligeglade med vores henvendelser.
Positiv oplevelse: Nem bestilling. Det kører bare.
Hej John, Tusind tak for din pæne anmeldelse. Vi håber, du får en dejlig ferie :)
Fantastisk oplevelse: God service og rejser en del med TUI
Hej, Tusind tak for de pæne ord! Vi glæder os til at hjælpe dig med næste rejse :)
Fantastisk oplevelse: Fint
Hej Bent, Tusind tak for 5 stjerner :)
Positiv oplevelse: Der er styr på det
Hej Gert, Tak for din pæne anmeldelse af TUI :)
Negativ oplevelse: De priser der reklameres med på forsiden findes ikke når der søges på rejserne, virker som scam.
Hej Martin. Tak for din besked. Jeg beklager at du ikke har fundet rejsen du søgte til den ønskede pris. Vores priser er dynamiske og kan ændre sig alt efter hvilke tilvalg du gør undervejs i bestillingsflowet. Hvis du har yderligere spørgsmål, eller ønsker hjælp til at booke en rejse så ring gerne til os på 70 10 10 50. Bedste hilsner Sara, TUI
Fantastisk oplevelse: Det var en dejlig ferie
Hej Allan, Hvor er det dejligt at høre, du har haft en god ferie! Og tusind tak for de 5 stjerner :)
Positiv oplevelse: ✈️☀️✈️☀️
Hej Flemming, Tusind tak for din fine ameldelse af TUI.
Negativ oplevelse: Ville ønske det var muligt at give minus stjerner, ville skrive dårlig service, men der er absolut ingen service når de har fået ens penge, vi rejser aldrig med Tui igen, og vil ikke anbefale andre at gøre det
Vi beklager den oplevelse du har haft i forbindelse med den rejse du har bestilt hos TUI, det har naturligvis ikke været vores hensigt. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget vi kan hjælpe med.
Negativ oplevelse: Aflysning og så den efterfølgende proces…. Det er typisk, man bestiller en charterrejse, fordi det skal være nemt og hurtigt. Så skal man alligevel igennem alverdens bøvl! TUI valgte 108 dage før afrejse at aflyse vores rejse til Lanzarote mellem jul/nytår. Ruten var perfekt i forhold til et minimum af fridage. Vi får en besked fra TUI om at turen er aflyst. De siger m, vi kan få pengene tilbage eller booke en anden rejse. Der bliver kort nemt noget Gran Canaria som alternativ, men ikke uddybet noget. Der gives ingen kompensation og der er ingen ihærdighed for at holde på kunden. Du er efterladt og må selv lede videre i deres søgemaskiner (mens de naturligvis beholder dine penge - her ca. kr. 50.000). De sender en autogeneret e-mail, og så man kontakte dem telefonisk, hvis man har spørgsmål. Igen - rejsen er bestilt, fordi det skal være nemt - ikke fordi jeg gider diskutere TUI-rejser med en kundeservice agent efter en 15-minutters telefonkø. Hvis beskeden ignoreres vil rejsen automatisk blive annulleret. Fair nok - så er man fri for at gå i krig med telefonkøen (har været der). En uger efter forfaldsdatoen har TUI så stadig ikke tilbageført beløbet. En lille sidebemærkning: Vi valgte at forlænge vores ferie i sommers. Derfor købte vi tilfældigvis flybilletter gennem TUI på hjemrejsen. Alt var fint efter en telefonkø på 48 minutter. Indtil videre kommer i lufthavnen og opdager TUI har skrevet 40 minutter forkert på flyvetidspunktet. Ingen besked givet, men vi nåede da flyet alligevel
Vi beklager den oplevelse du har haft i forbindelse med den rejse du har booket hos os. Vi vil meget gerne hjælpe dig og håber at vi sammen kan finde en løsning. Du kan ringe til os på 70 10 10 50, hvor vi sidder klar til at besvare dit opkald hurtigst muligt, og vi evt. kan finde et nyt alternativ sammen. Mvh Louise
Positiv oplevelse: Kun OK
Tak for din anmeldelse af TUI.
Negativ oplevelse: hej jeg bestilte en bil hjemme fra og betalte da vi kom til kos kunne vi ikke få den udleveret på grund af vores betalingskort vi måtte leje en bil et andet sted
Hej Bent Vi er kede af, at du har haft udfordringer med at få udleveret din lejet bil på Kos. Det er desværre ikke os, der håndterer denne del. Det er selskabet Cartrawler. Hvis du ikke har fået dine penge refunderet, beder vi dig venligst at kontakte Cartrawler. Med venlig hilsen Jonathan TUI
Negativ oplevelse: 313 / 5 000 Результати перекладу star_border Jeg havde en dårlig oplevelse med TUI. Jeg valgte et hotel på Kreta. Tæt på hotellet var der en kæmpe fabrik og en olieterminal ca. 50 m . fabrikken havde mange piber, der konstant røg. Der var en flød også med spildevand. Jeg kun ikee information om dette på TUI's hjemmeside. ingen fra permonal kontaktede mig. ferien er forkælet. MANGF Taaak.
Hej Bogdan. Vi er kede af at hører om din oplevelse, dette er ikke i vores interesse at dette er hvad vores gæster oplever. Jeg beklager hvis vores guider ikke har været til at kunne komme i kontakt med via telefonisk service eller via appen, jeg håber derfor, at du vil tager dig tid til at indsende en reklamation til os, så vi kan undersøge sagen nærmere; https://www.tui.dk/rejse-med-tui/paa-rejsemaalet/reklamation/ Mvh Begitte - TUI
Negativ oplevelse: Har bestilt rejser der mange gange. Men servicen er faldet drastisk, kun hvis se ser penge er de til at tale med, ville flytte en ferie i maj 2023. Men det kunne jeg ikke uden et nyt depositum på 13500 kr men vælger man ydelser til så kan alt lade sig gøre. Så nu prøver jeg at finde nye rejsearrangør
Hej Annette. Jeg er ked af, at det er denne oplevelse du har, det er ikke dette vi ønsker vores kunder føler. Det står i rejsevilkårene at ønsker man at flytte en rejse vil det koste et gebyr, tilsvarende depositum. Ved bestilling ligges allerede et depositum til både fly og hotel. Vælger man som kunde at tilkøbe vores afbestilling tilbyder vi den foredel at man kan ombooke for 0 kr op til 30 dage før rejsen. Du velkommen til at ringe ind, så kan vi forklare nærmere. Mvh Begitte - TUI
Fantastisk oplevelse: Nem booking side
Hej Erik, Tusind tak for din pæne anmeldelse af TUI. Ha' en skøn dag.
Negativ oplevelse: Når man møder forsinkelse og aflyst fly på langt over et døgn burde der være nogen man kunne kontakte selvom det er søndag....ingen info eller kontakt før efter et døgn...
Hej Søren, Det er beklageligt at læse, at dit fly var forsinket. Vores reklamationsafdeling skulle rigtig gerne have været i kontakt med jer med henblik på kompensation, hvis dette har været berettiget jeres afgang. Vi står gerne klar på telefonerne, hvis der skulle opstå yderligere spørgsmål om denne flyforsikelse. Du vil kunne kontakte os på +45 70 10 10 50 i hverdage mellem 09 – 17 og lørdage mellem 10 – 15. Med venlig hilsen Karar, TUI
Fantastisk oplevelse: Har godt nok givet dem 5 stjerner, men det har jeg fortrudt, rigtig skod firma at rejse med☹️
Hej Jytte, tusind tak for topkarakter. Det er vi super glade for.
Negativ oplevelse: Alt fungerede godt, undtager transfer fra Barcelona lufthavn med Giovanni bus. Det tog 2 timer før det lykkedes os og forlade lufthavnen. Vi havde fået oplyst at vi skulle henvende os ved lugen i ankomsthallen, men denne var lukket. Vi rendte frem og tilbage både inde og ude hvorefter vi ringede til firmaet og blev guidet helt nede bagest i hallen skjult af rulletrappen. Da vi endelig kom derned var bussen kørt og vi måtte sidde og vente på en anden blev tilkaldt. En meget dårlig start på vores ferie
Hej Connie, Vi er rigtig kede af at høre, at du har haft denne oplevelse. Det er bestemt ikke dette vi ønsker for vores kunder. Jeg vil anbefale dig at sende en reklamation til os via dette link, så kigger vores afdeling nærmere på din sag og håber vi kan finde en løsning for jer; https://www.tui.dk/rejse-med-tui/paa-rejsemaalet/reklamation/
Positiv oplevelse: Synes ikke det er iorden man ikke kan komme igennem til dem, når man ringer.
Hej Martin Vi oplever desværre stor travlhed på vores telefoner og har derfor en kø-limit på. Dette både af hensyn til jer som gæster og vores medarbejdere. Jeg kan kun opfordre dig til, at blive ved med at forsøge. Du vil kunne kontakte os på +45 70 10 10 50 i hverdage mellem 09 – 17 og lørdage mellem 10 – 15. Med venlig hilsen Karar, TUI
Fantastisk oplevelse: Fantastisk rejse til Cypern alt fungerede til punkt og prikke, første gang vi har rejst med TUI men ihvertfald ikke sidste gang. Kan varmt anbefales.
Hej Brian, Tusind tak for de pæne ord. Skønt at høre du har haft en dejlig ferie. Vi glæder os til at byde dig velkommen næste gang :)
Negativ oplevelse: Har rejst med TUI 6-7 gange. Altid rigtig fint. Men... Booker en rejse denne sommer på Hotel Lagomonte, Alcudia, Mallorca. Det var en totalt ufedt. Ikke en dag var maden god, tomme beholdere, slukkede maskiner til kaffe mm. Der var bare ikke fyldt op med noget. Stresset personale, gamle og ulækre værelser. Myrer overalt. Guider som ikke kunne informere om noget. Det var bare totalt øv oplevelse.
Hej Annemarie, Vi er kede af at høre, at du har haft denne oplevelse. Det er bestemt ikke dette vi ønsker for nogen af vores kunder. Jeg vil anbefale dig at sende en reklamation til os via dette link, så kigger vores afdeling nærmere på din sag og håber vi kan finde en løsning for jer; https://www.tui.dk/rejse-med-tui/paa-rejsemaalet/reklamation/
Positiv oplevelse: Tried to get a money travel card and they only do them from the UK I was told
Hej, Ja det har vi desværre ikke i TUI danmark.
Negativ oplevelse: Hjemmesiden er (bevidst?) forvirrende. Priser ændrer sig mens du sidder og klikker. Klikkede på en rejse til 27.000,- på næste side stod der 30.000,- jeg synes sådan noget er utroværdigt. Men smag og behag er jo forskellig. Held og lykke.
Hej Mads. Jeg er ked af den oplevelse du har haft ved at bestille på vores side. Vi har dynamiske priser som justeres efter udbud og efterspørgsel og derfor kan man opleve, at priserne stiger eller falder under bookings processen. Under bookings processen står der også: "Prisen kan ændres frem til rejsen er bestilt." Hilsen Begitte / TUI
Negativ oplevelse: Total dårlig kundeservice. Har man bestilt en rejse og ringer ind har de ikke tid til at snakke med dig og ligger røret på. Skal man bestille en rejse så har TUI masser af tid til at snakke meget dårlig kundeservice
Kære Gitte, Vi er kede af at du har haft denne oplevelse, det er bestemt ikke det vi ønsker for vores kunder. Det er ikke vores hensigt at lægge røret på uden at en samtale er afsluttet så jeg formoder at der må være tale om en misforståelse. Ring meget gerne til os på tfl. 70101050, og lad os høre hvordan vi kan hjælpe dig. Mvh. TUI
Fantastisk oplevelse: Vi har altid været tilfredse med TUI og har rejst med dem mange gange.
Hej Rikke, Hvor er det bare dejligt at høre i har haft nogle gode oplevelser med os! Håber at se jer igen en anden gang :)
Positiv oplevelse: Lidt forvirrende, flere ting især oplevelsesbestilling virker ikke!
Tak for at du har skrevet til os med dit feedback Kim! Det er meget vigtige for os at høre. Hvad på hjemmesiden og under reservationen fandt du forvirrende? Er der nogle særlige oplysninger, som du synes er forvirrende, eller mangler du en funktion på hjemmesiden?
Positiv oplevelse: Okay hjemmeside, men det er lidt for meget "køb nu" og for lidt information o varen - altså pakkerejserne.
Hej Kirsten, Tak for dit input til vores hjemmeside. Vi sætter altid pris på feedback og vil helt klart tage din kommentar med os videre, når vi arbejder med hjemmesiden fremover. Ha' en dejlig dag. Mvh Anja, TUI
Fantastisk oplevelse: ❤️❤️
Hej Sune, Tusind tak for din pæne anmeldelse af TUI.
Negativ oplevelse: AtlanticThalassa på Kos er jeg lige kommet hjem fra. Vi booked et 4,5 stars hotel og forventede vi kom til et af de bedre hoteller, men nej. Sengene var utrolige hårde og aktiviteter fra 10.30 og dagen igennem. Vi skulle på en afslapnings ferie og det blev det ikke. Maden var utrolig dårlig så vi fik ikke det vi forventede
Hej Grethe. Tak for din feedback. Vi sætter pris på både ris og ro, så vi i fremtiden forhåbentlig kan skabe endnu bedre ferieminder for vores gæster. Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse som ikke har levet op til dine forventninger. Hvis du ønsker, at vi kigger nærmere på din oplevelse må du meget gerne sende os en reklamation her: https://www.tui.dk/rejse-med-tui/paa-rejsemaalet/reklamation/ Ønsker dig en god dag. Bedste hilsner Sara, TUI
Negativ oplevelse: Terrible company.... Not recommended... Will never use again..... Unable to contact them by email... Had questions before going on holiday, tried to phone.... Gave up after waiting 1hour 55 mins first day, but managed to get through after 45 mins following day..... Link to flight seat booking did not work, link to online check in did not work....... Tour qulde at our hotel said it was our problem when SAS canceled our flight home.... Refused to help..... We felt and in fact were totally abandoned by Tui..... NEVER EVER AGAIN....
Hi Ian. I am sorry to hear about the experience you had when booking a holiday with us. We always do our best to help our guest in the best way possible. Unfortunately I see that this is not the experience you have had. I hope that you will fill out this form so we can have a look at your specific case. https://www.tui.dk/rejse-med-tui/paa-rejsemaalet/reklamation/ Thanks in advance. Best regards Sara, TUI
Positiv oplevelse: Sætter priser som lavpris selskaber, masser af ekstra omkostninger selv ved pakkerejser
Hej Arnold. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår din feedback. Vi forsøger altid at prislægge vores rejser til konkurrencedygtige priser, men de er styret af udbud og efterspørgsel. Er der noget omkring dette du finder uklart eller mangler svar på må du meget gerne ringe til os på 70 10 10 50 for en uforpligtende snak med en af mine søde kollegaer. Mvh Sara, TUI
Positiv oplevelse: Har rejst flere gange med TUI, både med og uden børn og det har altid været rigtig fint. De lokale guides er nærværende, imødekommende og hjælpsomme og de møder børn i øjenhøjde og gør meget for at alle størrelser og aldre får en mindeværdig rejse. (Billede fra Blue Paraiso de Alcúdia, Mallorca, Spanien, maj 2022).
Hej Jonas, Tusind tak for din anmeldelse og de pæne ord. Vi er rigtig glade for at høre, du har haft nogle gode oplevelser med os.
Fantastisk oplevelse: Super
Hej, Tusind tak for din pæne anmeldelse af TUI - det sætter vi pris på.
Negativ oplevelse: En god oplevelse
Det er godt at høre du har haft en god oplevelse med TUI, men vi er da kede af du kun synes det giver 1 stjerne :)
Fantastisk oplevelse: Alt fungerer hos TUI; synes dog, de skal fjerne den russiske oligark fra #AdvisoryBoard ♀️
Kære Solveig, Tusind tak for din fine anmeldelse, det sætter vi pris på og er meget glade for at høre om din oplevelse. TUI er et tysk selskab, som er børsnoteret. I Norden har vi en nordisk ledelsesgruppe og i Tyskland sidder vores koncernledelse som styrer TUI. Majoriteten af TUIs aktionærer kommer fra EU, Storbritannien, USA, eller ejes af internationale fonder. Det stemmer at TUI også har en russisk aktionær, som ejer 34% af aktierne. Rent praktisk kan hvem som helst købe og sælge aktier i TUI. Vi håber at kunne byde dig velkommen på en af vores destinationer igen. Mvh. TUI
Negativ oplevelse: Hvordan kommer jeg i kontakt med jer, jeg har et gavekort jeg gerne vil have udbetalt i penge, man kan ikke komme i kontakt med jer ovre telefon. Efter købeloven kan det udbetales hvid man ønsker det.
Hej Bjarne, du kan sagtens ringe ind til os på 70101050 - Lige nu er der 5 i kø og ca. 8 minutters ventetid. De bedste hilsner Christina,TUI.
Fantastisk oplevelse: Vi havde booket et voksen hotel. Jeg var 20, min veninde var 26. Man kunne være der hvis man var over 25 - dog kunne jeg godt komme med, da jeg skulle være ifølge med en "værge" over 25 for at komme med. Det passede jo perfekt! TUI ringer så ikke længe før vi skulle afsted og siger at det ikke kan lade sig gøre, og at det var en fejl. Panik. De tilbyder så to andre hoteller (endda nogle der kostede mere og så ud til at være bedre). Vi valgte en med all. inklusive. Det var virkelig godt. God stil af TUI at komme med alternativer på deres regning, grundet deres fejl, selfølgelig. Men virkelig fint, og rigtig godt hotel.
Hej Lea, Vi er rigtig glade for at høre, I havde en god ferie og at I var tilfredse med hotellet. /Anja, TUI
Positiv oplevelse: Fin oplevelse.
Hej Jimmi, Tak for din anmeldelse.
Positiv oplevelse: Hotellet er lækkert. God mad og masser af plads og liggestole. MEN blæsten eller stormen er ikke til at holde ud. Det stormer 24/7 og der er rødt flag dagligt på stranden. Top karakter til Hotellet men ikke beliggenheden selvom det er smukt med den hvide brede sandstrand
Hej Helle, Tak for din pæne anmeldelse af vores hotel. Vi håber, at du trods blæsten havde en god ferie alligevel. /TUI
Fantastisk oplevelse: It was very nice to go to Egyto de Tui, the only problem when you pay for the package, the driver and Tui guide ask for extra money. This did not warn tourists.
Hi Issis, In Egypt and other destinations you often tip the driver and local guide on the bus. This tip is something you give if you want to, but it is not required.
Positiv oplevelse: Kiggede ifm gevinst/gavekort på 1.000....men jeg finder TUI for dyrt
Hej Mette. Det er ikke personligt, så der er mulighed for at give det ud til anden side. Venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: Manglende information og hjælp. Ikke en god oplevelse.
Hej Susanne, Vi er kede af at høre, du ikke har været tilfreds med vores service. Såfremt du fortsat mangler svar på spørgsmål eller har behov for hjælp, så vil vi meget gerne forsøge at give dig en bedre oplevelse. De bedste hilsner Christina,TUI
Negativ oplevelse: Har prøvet at komme igennem til dem på telefonen i 2 måneder, de er fuldstændig umulige
Hej Else. Vi beklager meget, at du har haft problemer med at komme igennem til os. Vi har oplevet en stor interesse fra folk der gerne vil rejse, efter at Danmark åbnede op igen. Vi er igen begyndt, at få luft på linjerne så man kan komme igen kontakt med os, og vi har også chatten på vores hjemmeside, hvor man kan komme i kontakt med os. Med venlig hilsen Begitte, TUI
Positiv oplevelse: Serviceminded og sød betjening. Men en ventetid på at komme igennem på over 30 minutter er helt uacceptabelt. Derfor kun 3 stjerner og ikke 5.
Hej Gitte. Jeg beklager den lange vente tid du har haft, vi har efter Danmark har åbnet op, oplevet en stor rejselyst, hvilket har givet kø på linjen. Jeg er glad for, da du kom igennem har haft en god oplevelse med en af mine kollegaer. Med venlig hilsen Begitte, TUI
Fantastisk oplevelse: Han skal have 5 stjerne, for sin hjælpsomhed,.
Hej Jette, Tusind tak for din pæne anmeldelse og fine kommentar. Vi er rigtig glade for, at du har haft en god oplevelse med vores kundeservice og følt dig hjulpet med dine spørgsmål. Jeg sender din kommentar videre til vores kundeservice. Venlig hilsen Anja, TUI
Fantastisk oplevelse: God service
Hej Anita, Tusind tak for din pæne anmeldelse og din fine kommentar. Venlig hilsen Anja, TUI
Negativ oplevelse: Uruselt kundbemötande. Ställde ett antal frågor angående Covid-19 regler i appen, på chatten och till sist per telefon. I appen svarar 7 olika "guider" samma sak med att hänvisa till allmänna hemsidor (alla svar finns inte där), i chatten blev jag utkastad efter ett par olika frågor (fick ett obesvarbart mejl med konversationen efteråt...) På telefon läste Gunnar upp olika citat från egen hemsida och på Swedenabroad. Dock utan att svara på mina frågor, inget försök att hjälpa till överhuvudtaget. När jag pressade på om ett svar gick han iväg för att fråga en kollega och kom tillbaka med ett påhittat svar. Har har haft ett högt förtroende för Tui innan men tyvärr försvinner det. Varför har ni så dåligt kundbemötande när ni ändå har anställda vars uppgift är att besvara kunder? Okunskap, ovilja, policy? Kommentar till svaret. När man bokar en res via Tui får man en resplan, går man sedan in och kollar flygbolaget upptäcker man att man har en mellanlandning på Sri Lanka på hemvägen... Ren tillfällighet att vi upptäckte det. Mina frågor gällde det.
Hej Per! Tack för att du hör av dig till oss med dina funderingar. Det är tråkigt att läsa att du upplevt dåligt kundbemötande, så vill vi självfallet inte att man som kund ska känna när man kontaktar oss. Gällande inresebestämmelser och regler för ett land så är vår huvudsakliga uppgift att informera kunden var en kan finna informationen. I detta fall har vi hänvisat dig till UD och de myndigheter som har informationen samt att vi läst upp den för dig. Som researrangör har vi inte mer information än den som du finner hos UD. Känns det fortfarande oklart efter att du läst informationen rekommenderar vi att du kontaktar Ambassaden för det land du ska resa till. Du är alltid välkommen att kontakta oss på nytt ifall det dyker upp fler funderingar. Trevlig dag!
Fantastisk oplevelse: Fremragende rejsebureau- alt fungerede perfekt og rettidigt- vi anbefaler og kommer tilbage- Kate og Jørn fra Lynge
Hej Jørn, Hvor er vi bare glade for at høre I har haft en dejlig ferie! Og tusind tak for den gode anmeldelse. Venlig hilsen Anja, TUI
Negativ oplevelse: Bruger misledende reklamer.
Hej August, Vi beklager, du har haft den opfattelse. Vi gør alt hvad vi kan, for at være tydelige i vores kommunikation. Venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: laaaanngg ventetid på telefonerne
Hej Memet, Vi modtager i øjeblikket et stort antal henvendelser hos vores kundeservice. Ventetiden kan derfor være længere end normalt. Vi beklager ventetiden. Venlig Hilsen TUI
Negativ oplevelse: Jeg har benyttet TUI tre gange og det har egentligt været fint ud over de ikke tager afstand fra dyremishandling.
Hej Jesper. Dejligt, at du har været tilfreds med at rejse med os. Du kan læse meget mere om, hvordan vi arbejder med dyrevelfærd her: https://www.tui.dk/om-tui/baredygtighed/dyrevelfaerd/ Venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: Jeg var ved at bestille en rejse til Thailand, og midt i checkout processen ryger prisen pludselig op med cirka 5.000 kr. Det er ikke mens, jeg bare lige kigger rundt, men mens jeg er ved at foretage bestillingen. Det er sgu dårlig stil og total uprofessionel. Det var en rejse til lidt over 40.000 kr., som I nu går glip af pga. det stunt. Så jeg har lagt bestillingen hos en konkurrent. Det er fint, at priser generelt kan stige, men når en kunde lægger rejsen i kurven og er ved at foretage bestillingen, så må I sgu låse prisen fast og ikke lade smarte systemer/algoritmer diktere en prisstigning bare fordi jeg har været inde på jeres side flere gang og tjekket det samme hotel. Det er sgu en ommer.
Hej Mohammad, Tak for din henvendelse. Jeg er ked af, at du oplevede en prisstigning, da du var i gang med at bestille din rejse. Dette skyldes, at vores priser er flydende, og de varierer derfor alt efter udbud og efterspørgsel. Vores system registrerer kun antallet af bookinger så det, at man blot kigger på rejsen har ingen indflydelse på prisen. Den aktuelle pris for rejsen oplyses altid i bestillingsprocessen inden rejsen reserveres eller bestilles. Så snart rejsen er reserveret eller bestilt er prisen selvfølgelig fast. Jeg beklager meget den ulejlighed du oplevede, da du forsøgte at bestille rejsen hos os. Venlig hilsen Augusta, TUI
Negativ oplevelse: Fick mitt avresedatum ändrat efter att jag betalt hela resan. Detta skedde genom ett mail som hamnade i skräpposten. Du kan INTE maila TUI men de kräver att du som kund ska ha en mailadress, Jag blev tvungen att försöka ringa, det tog en timme för att komma fram till en otrevlig kvinna som hänvisade bara till det finstilta i resevilkoren. Slutsats jag kommer aldrig mer att resa med TUI och råder alla andra RES ALDRIG MED TUI
Hej Dan, Tak for din anmeldelse. Vi beklager mange gange at høre om din oplevelse. Du er velkommen til at kontakte reklamationsafdelingen via reklamationsformularen https://www.tui.se/kundservice/kontakta-oss/reklamation/. For eventuelle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte dem på e-mail på [email protected] . Med venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: Har lukket for telefonerne midt i deres åbningstid.
Hej Kevin, Vi var desværre ramt af et stort nedbrud i går på alle vores systemer, men er oppe at køre igen. Vi beklager de gener det måtte have medført. Venlig hilsen TUI
Fantastisk oplevelse: God
Hej Mahmood, Tusind tak for din anmeldelse af TUI.
Negativ oplevelse: Åkte med TUI till Corona Roja, playa del ingles, gran canaria, Spanien. Mitt liv värsta resa! När ditt första intryck ska ge dig en wow-upplevelse, får du ett var är dolda kameran. Vi åkte en charterresa med TUI som marknadsför något helt annat än vad du får. Min första reaktion var att inte lägga ner min resväska på rummet vi fick och vända till receptionen, något har blivit helt galet. Men tyvärr så var det rummet vi skulle få, fick erbjudande att betala 70€ för att få ett annat rum med likheter vad TUI hade på deras hemsida. Har varit på Kanarieöarna många gånger, men aldrig varit med om något liknande. Maten som man förväntar sig med all inklusive är inte det man är van vid, och när du kollar på bilderna och undrar om det är en del av bilden du ser? nej, tyvärr måste jag säga att det var allt dem har. Kommer aldrig att glömma vad TUI skriver i deras hemsida, boka din drömresa med TUI, jag kan bekräfta att det blir din mardrömsresan.
Hej Elvira, Tak for din anmeldelse. Vi beklager mange gange at høre om din oplevelse. Vi anbefaler dig derfor, at tage kontakt til vores reklamationsafdeling for behandling og håndtering af din sag. Du er velkommen til at kontakte reklamationsafdelingen via reklamationsformularen https://www.tui.se/kundservice/kontakta-oss/reklamation/. For eventuelle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte dem på e-mail på [email protected] . På forhånd tak for din forståelse, du ønskes en god dag. Med venlig hilsen TUI
Positiv oplevelse: Jeg skal til party i forbindelse med en fødselsdag og ville købe et rejsegavekort men jeg har fortrudt den gave så der er ikke så meget at sige for øjeblikket.
Tak for din anmeldelse, Gosse.
Negativ oplevelse: Synste det er frækt at man skal betale for at få sit tøj med og skal betale skat/afgift på hotellet men kan Joh lige så godt selv book det hele
Kære Mathias, Det er desværre ikke et nyt fænomen, at flyselskaberne tager penge for indtjekket bagage, og vi har valgt også at gå ned af den vej. Det står stadig en frit for, om man ønsker indtjekket baggage og man vil altid gratis kunne tage sin håndbagage med. Hotelafgiften er noget alle kunder skal betale, hvad enten man rejser på egen hånd eller med et selskab, og er desværre ikke noget man kan komme uden om. Denne afgift er regerings-bestemt i rigtig mange Europæiske lande efterhånden. Med venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: Forfærdeligt mad.. Intet varmt vand og da man brokker sig over det ender det med intet vand overhovedet... Aldrig igen tui
Kære Rasmus, Vi er kede af den oplevelse, du har haft med TUI. Ønsker du at reklamere over rejsen, kan du gøre det via dette link:https://www.tui.dk/kundeservice/kontakt-os/reklamation/ Endnu engang skal vi beklage, hvis rejsen ikke har levet op til det forventede. Med venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: De er kraftedme inkompetente og ubrugelige deres service er det værste aldrig køb rejser derfra da de snyder dig for alle penge!
Kære Ab Al-M, Vi er kede af den oplevelse, du har haft med TUI. Ønsker du at reklamere over rejsen, kan du gøre det via dette link: https://www.tui.dk/kundeservice/kontakt-os/reklamation/ Endnu engang skal vi beklage, hvis rejsen ikke har levet op til det forventede. Med venlig hilsen TUI
Negativ oplevelse: MANGLER MINE PENGE/ TILGODEBEVIS. Bestillingsnr.11594944. I reklamerer med at alt til og med 31/8 er udbetalt??? Kan ikke engang maile til jer. HVORNÅR SKER DER NOGET RESPONS.
Kære Laila Allerførst tak fordi du har valgt at få pengene tilbagebetalt på et gavekort, det er vi virkelig glade for. Refunderinger til kreditkort sker gennem en automatisk proces og er nu nået til 30/9. Gavekort, som du har valgt, er en manuel proces, da vi skal tilføje lidt ekstra på disse. Vi har en masse dygtige kollegaer til at sende disse ud dagligt, det tager dog længere tid end almindelige overførsler. De kæmper hver eneste dag og ud fra hvor meget der er håndteret de seneste uger, vil jeg vurdere at du kan være heldig at have dit gavekort indenfor 2 uger. Dette er dog ikke noget jeg kan garantere, da vi befinder os midt i den største udfordring i rejsebranchens historie og tingene kan ændre sig fra dag til dag, men jeg lover vi gør vores bedste. Håber du kan bruge vores svar og vi ser frem til at kunne byde dig velkommen, når verden igen er mere rejseklar. Bedste hilsner Morten
Negativ oplevelse: Vi havde en god rejse.. men, der var en masse besvær inden da. Bare det at få fat i TUI er en kamp. De har lukket i weekend og man kan uden problemer bruge en uge på at komme igennem til deres support i telefonen. Det er under al kritik. De har billige rejser, men det lidt sjovere at tage på ferie når man ved alt er ok
Tak for din anmeldelse.
Negativ oplevelse: Jeg har stadig ikke fået mine penge retur - beløbet for rejsen er betalt den 20. Februar 2020 og aflyst af TUI den 28. april 2020 - det er helt umuligt at komme i kontakt med TUI og få oplysninger om hvornår jeg får tilbagebetalt pengene. Hilsen Marianne Sørensen Frederiksberg
Kære Marianne Vi kan ikke umiddelbart se på din besked hvornår du skulle have rejst, men vi er nået til at refundere juni rejser i næste uge. Hold dig gerne opdateret her: https://www.tui.dk/rejser/vigtig-information-om-din-hjemrejse/ Vi beklager den længe ventetid og ønsker dig en god sommer Mvh Morten fra TUI
Fantastisk oplevelse: Vi boede på et 5 stjernet hotel og fløj på 1 klasse en god ferie som var de 50 000 kr værd
Tak for din anmeldelse.
Negativ oplevelse: Vi satt i kö i kundservice en halvtimme för att sedan bli klickade av de.
Hej Jennifer, Vi beklager de udfordringer du har haft med at komme i kontakt med os. Vh. TUI
Negativ oplevelse: hvor lang ventetid skal man forvente hos jer ? det er torsdag formiddag kl. er 9:55 har været i kø som nr. 1 40 MINUTTER !
Kære Thyge, det er vi kede af at høre, vi har desværre store tekniske udfordringer siden vi åbnede torsdag, så håber du er kommet igennem på nuværende tidspunkt ellers prøv igen fredag, der skulle trykket efter nedbruddet gerne have lagt sig. Mvh TUI
Positiv oplevelse:
Tusind tak for din anmeldelse.
Fantastisk oplevelse: Billigare här in i Sverige för samma resa
Tak for din anmeldelse.
Efterlad din anmeldelse af TUI:
TUI vises i følgende lister:
Andre rejsebureauer, der kan interessere dig

Detur Danmark

Azaan Travel

DSB


Booking.com (Denmark)

PortugalBureauet

Pacific Tours Ltd.



FolkeFerie.dk

Weco-Travel International A/S

Tilføj dit rejsebureau til vores katalog gratis
Hvis du driver et rejsebureau og ønsker at være med i vores katalog, skal du tilføje oplysninger om din virksomhed, og du vil kunne være med helt gratis.