
Bravo Tours

Oplysninger om Bravo Tours
Åbningstider
- sunday: (closed)
- monday: 9h-16h
- tuesday: 9h-16h
- wednesday: 9h-16h
- thursday: 9h-16h
- friday: 9h-16h
- saturday: 10h-13h
Året rundt drømmer vi om sol og sommer – og hos Bravo Tours gør vi vores ypperste for, at opfylde lige præcis jeres rejsedrømme. For uanset hvad vi vælger at kalde det – rejse, ferie, charterferie eller noget helt fjerde, så handler det om et af årets højdepunkter
Vores kommentar fra TraTraTravel Danmark om Bravo Tours:
Bravo Tours er en rejsevirksomhed, der tilbyder rejser til mange spændende destinationer. Virksomheden har fået både positive og negative anmeldelser fra kunder, hvilket giver et varieret billede af deres service og tilbud.
De fleste kunder fremhæver dog følgende positive aspekter:
- God og venlig betjening fra personalet
- Høj servicegrad og hjælpsomme guider, der står klar til at assistere reisende
- Det er nemt at booke rejser, og mange værdsætter den hurtige respons fra kundeservice
- Rette gode destinationer, som appellerer til mange reisende
På den negative side er der nogle områder, hvor Bravo Tours kan forbedre sig:
- Kunder har rapporteret om problemer med hoteller, som ikke levede op til forventningerne
- Nogle rejser havde mangelfuld information, hvilket kunne føre til forvirring om bagage og andre vigtige detaljer
- Der var klager om langsom service ved check-in og modtagelse af hjælp under opholdet
- Flere kunder har oplevet, at deres bookinger blev ændret til mindre tilfredsstillende forhold uden forudgående varsel
Generelt set er mange kunder tilfredse med udvalget og rimelige priser, men der er også adskillige, der føler, at deres ferieoplevelser blev påvirket af utilstrækkelig service eller manglende opmærksomhed fra Bravo Tours. At forbedre kommunikationen og sikre, at alle aftaler overholdes, vil sandsynligvis øge kundetilfredsheden yderligere.
Bravo Tours: Anmeldelser
Negativ oplevelse: Bliver ved med at sende gæster på Hotel hvor der er væggelus, første klager over hotellet hovima Santa Maria Tenerife var allerede sidst i oktober, alligevel bliver man ved med at sende gæster lige i fælden. Bravo Tours foretager sig intet, men sender glad stadig gæster afsted. Man kan efterfølgende få et gavekort på 1000 kr for svie og smerte af 50 bid, men stadig en god forretning for Bravo åbenbart.
Positiv oplevelse: Ved check in fik vi forkert værelse - hvilket jeg påpegede over for manager, som ikke mente de havde hørt fra Bravo Tours om handicapværelse. Dog fik jeg efter besvær tildelt et handicapværelse. Midtuge gik strømmen på værelset, og det blev fixet - men sammen aften fandt vi ud af, at vandvarmeren var problemet. Ingen varmt vand til badet, så op og beklage os, vandvarmeren blev skiftet mens vi var ude at spise. Hvorfor ikke lave tingene ordentlig fra starten? Det værste var, at den opvarmede pool slet ikke var opvarmet, og det er simpelt hen for ringe, sådan havde det været længe, men vi åbenbart de første, som omtalte det for guiderne. Det var åbenbart solcelleanlægget til opvarmningen der var kaput. Det er trist, når vi begge har brug for varmere vand end 19 grader til at bade i. Dog fik en guide lavet en aftale om, at vi kunne benytte et nærliggende hotels opvarmede pool, men det var kun sidste dag. Service i Billund var fin ved check in - på La Palma var det simpelt hen ikke godt nok, fire åbne skranker til 2 flyafgange, vi nærmest lige op til check-in. I øvrigt første gang jeg oplever, at jeg som kørestolsbruger, skulle hele køen igennem, der plejer at være bedre service. I flyet ned, var stewardesse ved at "forære" min egen kørestol til en anden passagerer. Vidste kaptajnen selv havde hentet min stol op til gaten, men den arrogante stewardesse ville ikke lytte til den unge steward, som pointerede at den anden ikke have sig egen kørestol med. De kunne jo bare har checket tag. Til alt held var de ikke nået så langt, så vi fik indhentet dem og fik byttet. Ved hjemkomst blev kørestol sat ved gate uden hjælper, det er alt for ringe.
Positiv oplevelse: Rejseklubben Vi er netop kommet hjem fra en tur til Algarve Kysten med Bravo Tours Rejseklubben. Vil vi tage med dem igen? NEJ Der var alt for mange uhensigtsmæssigheder på ferien. Vi har flere gange været med et andet rejsebureau i Spanien (lad mig kalde dem X). De overgik på alle måder Rejseklubbens niveau, og til færre penge. Det var også 3 uger efter ca. samme koncept som Rejseklubben. Hotellet Hotellet “Pinhal da Mar” egner sig på ingen måde til en rejseklub. Det egner sig til folk, der vil have en lejlighed og selv lave mad, da der er fine køkkener i lejlighederne. Vi blev under spisningen stablet sammen i det, der normalt er deres dagligstue. Der var meget lidt plads, og vi sad som sild i en tønde. Der var ingen steder, hvor vi kunne samles, f.eks. efter spisningen. Og ingen aktiviteter, man kunne deltage i bortset fra en petanque-bane. Hvis man er gangbesværet og bliver placeret på 3. sal, er det ikke smart, da der ikke er elevatorer på hotellet. På X var der underholdning, bar til aftenhygge, indendørs spa og svømmebassin mv. Hotellets placering Fra X er vi vant til hoteller, der ligger lige ud til stand/strandpromenade, så man f.eks. kunne gå direkte ned og handle, få en drink mv. Her var der et par km. til indkøb og marinaen, og endnu længere til stranden. Man kan sige, det ikke er langt, men det er for langt til lige at gå ud om aftenen og få en drink eller andet. Maden Maden var kedelig. Det kunne nok gå, hvis man kun var der et par dage. Men 2.5 uger med meget lidt variation er ikke i orden. Og man gik hurtigt igen pga den voldsomme larm. Med X fik vi en kæmpe, lækker, varieret menu hver dag. Personalet var søde. Informationer fra Bravo Tours Informationerne fra Bravo Tours var mangelfulde og upræcise. F.eks. ankom folk med mange forskellige opfattelser af, hvor meget bagage, man måtte have med. Her skulle oplysningerne være mere præcise. Under opholdet skulle vi have fået info. om en FBside kun for vores gruppe. Kun ca. halvdelen af os fik mailen. Da vi gjorde opmærksom på det, fik vi at vide, at mailen var gensendt, men vi fik den stadig ikke. Det lykkedes først, da vores guide fandt ud at at sende os linket. Udflugter og guide Udflugterne var fine og guiden dygtig, engageret og vidende. Men der blev ikke tilbudt andre arrangementer bortset fra en petanqueturnering. Med X tog guiden initiativ til alt muligt de dage, hvor der ikke var udflugter. Det var f.eks. spanskkursus, foredrag, sejlture, svævebanetur mv, hvor vi kun skulle betale de faktiske udgifter. Flytider Vi var en flok gamle mennesker af sted. Vi ser ofte meget på flytider, når vi skal på ferie. De var fine, da vi bestilte, hvorefter det så blev ændret til, at vi skulle fra hotellet kl 03.30, da vi skulle hjem. Ikke smart. Så alt i alt. Det burde Rejseklubben gøre bedre.
Fantastisk oplevelse: Vi har haft alletiders ferie på Mallorca og boet på Hotel Globales Mimosa, god og høflig rådgivning af Bravo Tours ved bestilling af rejsen, flyveturen med Jet Time gik også godt. Bravo guider gav også høflig rådgivning.
Fantastisk oplevelse: Virkelig god behandling. 100%. Tak
Negativ oplevelse: De har ikke styr på noget
Fantastisk oplevelse: Har absolut kun følt mig godt behandlet havde en skøn tur til Alanya i foråret 2024
Negativ oplevelse: Følte jeg nærmest var til ulejlighed, da jeg både skrev og ringede til Bravo Tours for at få hjælp til at bestille en rejse. Det må I virkelig undskylde. Jeg skal nok lade være med at kontakte Jer igen.
Fantastisk oplevelse: Venlige og behagelig at tale.
Negativ oplevelse: Reklamer med luksusrejser og tvinger dig til at tage en dårligere rejse efter køb
Negativ oplevelse: Ændre din rejse til noget dårlige end du havde valgt uden du har mulighed for at gøre noget ved det
Fantastisk oplevelse: Spændende virksomhed flink personale gode informationer
Positiv oplevelse: God mad og flink personale
Positiv oplevelse: Jeg vandt et gavekort i 2021og det gjaldt til 2024 og når jeg så vil bruge det nu får jeg af vide at efter coronaen virker det ikke mere det er 2000 kr lige ud af vinduet syntes jeg er dårlig forretning så man skulle måske vælge et andet selskab selvom man har rejst med dem i 20 år og er V.I.P
Positiv oplevelse: I skriver i er med hele vejen ,det er i ikke
Positiv oplevelse: Servicen var i top og guiderne var flinke og nærværende
Positiv oplevelse: Var en tur på Kreta. Og havde en masse larm med naboen, som havde 2 hunde er gøede 14 timer i døgnet Mangler at Bravo Tours tog os lidt mere seriøst. Vi kunne stort set ikke opholde os på hotel værelset pga larm. Golden Beach Hotel
Negativ oplevelse: Aldrig mere
Fantastisk oplevelse: Godt rejseselskab
Positiv oplevelse: Altid i top.
Fantastisk oplevelse: Fin betjening og god service
Positiv oplevelse: Ganske tilfreds..
Positiv oplevelse: God service
Fantastisk oplevelse: Vi bookede en flyvning kun til Ponta Delgada, Azorerne i juli 2023, og alt forløb glat. Tilføjelsen af en ekstra passager var ikke noget problem, booking blev opdateret derefter. Jeg ville bruge Bravo Tours igen.
Fantastisk oplevelse: Vores foretrukne rejsebureau, dels pga destinationerne ,dels pga hjælpsomhed hos salgspersonalet.
Positiv oplevelse: Brav tours har v rejst meget med og brugt rigtig mange penge hos. Vi har gennerelt altid været tilfreds. Men syntes priserne er blevet meget høje,men det er vidst generelt i branchen .
Fantastisk oplevelse: Rigtig god rejseselskab venlig og hjælpsom personale
Positiv oplevelse: God service
Negativ oplevelse: Virkelig elendig service. Vi skriver en klage til jer, om hvor dårlig vores tur har været, og hvor elendigt det “5 stjernet hotel” vi bestilte gennem jer var, og det eneste vi fik ud af det er et gavekort på 500,- …. Tror I helt seriøst selv at vi vil benytte jer igen, efter sådan en tur. Bondefangeri, Falsk reklame og elendig mad. Det beskriver vores rejse gennem jer meget kort. I burde have givet os vores halvpension retur, eftersom vi ikke kunne spise maden på vores hotel.
Fantastisk oplevelse: Godt og billigt rejsebureau ✈️
Fantastisk oplevelse: Har rejst med Bravo Tours nok 100 gange , og der aldrig været noget og sæt en finger på ,på det vi har bestilt, og det som vi fik .Alle deres guider har altid udført et perfekt stykke arbejde , set med vores øjne .Så derfor 5 stjerner fra os.
Positiv oplevelse: Vi har købt rejser igennem Bravotours og de har altid givet en god service og information. Vi er godt tilfreds med rejsebureauet. Med venlig hilsen Jørgen Sørensen. Odense.
Positiv oplevelse: Håber at der snart kommer penge tilbage for den aflyste rejse. Hvis ikke så vil antallet af stjerner falde til 0/1.
Negativ oplevelse: Det er første gang vi skal rejse med Bravo Tours, og købte for tre dage siden en rejse til Kreta. Ser så i dag den er faldet med 9100kr!!! Bravo Tours siger det bare er ærgerligt, men det er virkelig mange penge vi kunne have sparet. Og kan nu se det er samtlige rejser til Kreta som er sat rigtig meget ned. Man bliver på ingen måde mødt med forståelse eller hjælp fra Bravo Tours. Vi føler hele vores ferie er ødelagt og vi er blevet snydt noget så groft for virkelig mange penge…
Fantastisk oplevelse: God og hurtig service
Fantastisk oplevelse: Super rejseselskab søde dygtige guider
Positiv oplevelse: Havde en dejlig ferie med Bravo Tours til Azorerne - startede med et forsinket fly og en guide, der ikke sendte mig til rigtige transfer bus!!! Men ellers var det nogle gode ture med fantastiske guider, der havde kendskab til São Miguel. Jeg rejste for første gang alene og det følte jeg mig slet ikke - så gør det nok igen
Negativ oplevelse: Meget uoverskueligt
Negativ oplevelse: Et forferdelig reiseselskap som lurer de stakkarene som kjøper reise gjennom de. Opplevde hotellmareritt. De løste heller ingenting. Direkte frekke ansatte, som absolutt ikke ville løse noen ting. Fullt av insekter på rommene. (Marina sands)
Positiv oplevelse: God service.
Fantastisk oplevelse: God og hjælpsom sælgere, alt hvad de lovede passede. Vi er glade og tilfredse
Fantastisk oplevelse: Rigtig god hjemmeside ,men at finde rundt i . Ellers er kontakten til kontoret - nemt og bekvemt . Hurtigt svar og respons via mail. Peder Hornshøj er godt hjulpet , Er fast og stamkunde hos Bravo
Negativ oplevelse: Dårligt selskab med elendige samarbejdspartnere. Smidt af flyet uden grund, og løber fra deres ansvar. Mistet ferie og ingen tegn på refusion eller samarbejde.
Negativ oplevelse: PAS PÅ! Bravo Tours er IKKE med jer hele vejen! Vi havde købt en familierejse til Valle Taurito, Gran Canaria, for 14 personer til >100.000 kr. Ved bestilling af rejsen gøres det klart telefonisk og skriftligt over for Bravo Tours (BT) at én af familierne som består af 3 børn og 2 voksne skal indkvarteres på 2 værelser, da der maksimalt kan bo 4 personer pr. værelse. Det bekræfter BT's sælger at det er der taget højde for i det fremsendte tilbud som vi bestiller ud fra, men ved ankomsten mangler der et værelse til denne familie. Hotellet kan/vil ikke hjælpe med et ekstra værelse - de kan kun forholde sig til BT's bookinger. De 2 lokale BT-guider kan heller ikke hjælpe, da de først skal kontakte sælgeren ved BT i DK, men det kan de ikke fordi hovedkontoret er lukket p.g.a påskeferie......! Et rejsebureau der lukker helt ned i Påskeferien.....??? Efter 3 dages venten uden en afklaring tager vi selv action og bestiller et ekstra værelse på hotellet, så familiens 3 børn ikke længere skal sove på en lille 2-personers sovesofa. Værelset koster os 5.600,- kr. for de sidste 4 dage af ferien, som vi naturligvis forventer at BT vil refundere ved hjemkomst, da vi jo allerede havde betalt fuld pris for alle 14 personer (>100.000,- kr.!) Men nej, kravet blev koldt og kynisk afvist af BT's økonomichef (som åbenbart også fungerer som BT's kundeservice?) med at "billetten er et juridisk bindende dokument - det er det eneste vi kan forholde os til, så vi kunne jo bare have læst vores billet rigtigt" Skal vi som kunder virkelig stille os tilfredse med så dårlig behandling efter at have betalt over 100.000 kr. for en rejse? BT er fuldstændig ligeglade med sine kunder når der opstår problemer, så fremadrettet er der ingen i hele vores familie og hele familiens netværk der nogensinde bestiller en rejse hos Bravo Tours! Bravo Tours - I er IKKE med os hele vejen!
Negativ oplevelse: Sidder på Solar do conde på Azorerne. Pension kan absolut IKKE anbefales... Ikke noget salat, de få varme retter - suppe, fisk og kød er koldt.. Dessert som er i overskud, findes næste morgen ved morgenbuffet. Den fine park har vidst ikke haft nogen gartner meget længe. Det kan I simpelthen ikke være bekendt. Venlig hilsen Hanne og Jørgen Madsen Åse og Peter Bech Jensen.
Positiv oplevelse: Ok
Negativ oplevelse: Går der noget GALT på din Ferie . Får du ingen hjælp . Billeder og Hotel stjerner passer IKKE MED VIRKELIGHEDEN . - STJERNER FRA MIG . MIN FERIE BLEV ØDELAGT. OG DE VAR SÅ LIGEGLADE. SPISTE I EN MØRK KÆLDER. SÅ DÅRLIG MAD OM AFTNEN. VENTEDE PÅ BUS I EN KÆLDER I 2 TIMER I BENZIN OG BIL OS . BLEV SÅ SYG............. HEDEBØLGE OG POOL ÅBNEDE KL 11 ? FULDE FOLK SOV RUNDT PÅ HOTELLET OM MORGNEN ,DET VAR 4 STJERNER.??? KÆMPE KØ VED ELEVATOR. BRUGT FLERE TIMER AF MIN FERIE PÅ KØ OG VENTE ALDRIG MERE. ............ Har klaget og sendt en EMALE SOM DE IKKE SVARER PÅ.En Dame ringede som ikke hade læst Emalen og var fuldstændig LIGEGLAD . Har rejst med dem en gang før ,hvor ALT var godt. MEN DET HER FORFÆRDELIGT AT ØDELÆGGE FOLKS FERIE SÅDAN.
Positiv oplevelse: Venlig og behjælpelig personale
Fantastisk oplevelse: Udmærket at kunne bestille en rejse
Negativ oplevelse: Bookede en uspecificeret rejse med Bravo tours, hvor prisen fremgik fra starten. Får så en mail at prisen er en fejl og at vi kan betale flere tusinde kroner mere, for at beholde rejsen ellers skulle den annulleres. Får at vide på skrift, at det siger lidt sig selv det er en fejl og de afbestiller den. Dårlig stil, dårlig service.
Negativ oplevelse: Få aftaler på papir ellers holder Bravo Tours garanti ikke.
Positiv oplevelse: Ikke super god service. Vi planlægger nok rejsen selv fremover.
Fantastisk oplevelse: Elsker Lanzarote. Bare synd, at Bravo Tours stopper her.
Fantastisk oplevelse: Vi får altid en god oplevelse når vi handler og rejser med Bravo Tours
Fantastisk oplevelse: Meget velfungerende og effiktivt rejsebyro! Alt fungerede perfekt og smidigt. En god oplevelse!
Fantastisk oplevelse: Super bureau med det bedste personale.
Fantastisk oplevelse: Nemt bestilling af rejser med gode 5ilbud.
Fantastisk oplevelse: Bedste betjening længe
Fantastisk oplevelse: Venlige og rigtig fornuftige i pris
Positiv oplevelse: Nem at navigere i.
Fantastisk oplevelse: Behagelig telefonisk betjening.
Negativ oplevelse: ADVARSEL – BENYT IKKE BRAVO TOURS! Vi havde købt en pakkerejse til Gran Canaria, hvori der i betingelserne stod at hotelskifte kun kunne ske med MINIMUM 12-timers varsel. Imidlertid da vi lige var ankommet på hotel Gelimar i Puerto Rico og havde problemer med en terrassedør, der hverken kunne åbnes eller lukkes og vi lige var tjekket ind, så bad hotellet os, om at forlade det med det samme i de to uprofessionelle og uforskammede Bravo Tours guiders overhør. Så sendte de os fra et 3+ hen på et 1-stjernet hotel (ud af deres 42 hoteller på øen, påstod de, at det var det eneste de havde, hvilket rent statistisk var løgn, da de vi kunne se, der var flere ledige), hvor der var larm og kakkerlakker. Bravo Tours guidens svar til dette var, at så kunne vi bare overnatte nede på stranden i et telt, hvis vi var utilfredse og så smækkede hun hårdt døren lige foran hovedet på os. Mage til uprofessionelt foretagende, der ikke har styr på deres egne rejsebetingelser og ikke svarer tilbage på henvendelser, kan vi absolut ikke anbefale, og vi ophævede derfor handlen og bookede os ind på et andet hotel. Så køb aldrig en rejse igennem Bravo Tours, da I ikke kan være sikre på ordentlig anstændig behandling og god service, da det ikke eksisterer for dem.
Fantastisk oplevelse: Ekspedition, papirer og alt i Aalborg Lufthavn var bare nemt og til UG. Flyvning med JetTime var super. Flinkt personale og god mad. Så fint
Negativ oplevelse: Kære Peter Hornshøj. Dine reklamer holder ikke. Jeg får helt ondt i maven når jeg ser dem. Taler af egen erf
Fantastisk oplevelse: Altid hjælpsom, flinke og søde folk.
Fantastisk oplevelse: Vi havde en god rejse, super betjening og information fra guiderne. Vi var på et hotel, hvor de ikke kom, men følte os på ingen måde negligeret. Det eneste der var træls, var at vi ikke kunne tilkøbe ting via "minside" den sagde bare fejl og ring, men der var lukket pga helligdag,
Positiv oplevelse: Perfekt til voksne, kommer gerne igen.
Fantastisk oplevelse: Bedst
Positiv oplevelse: Der var nogle gode tilbud.
Fantastisk oplevelse: Bestilte en rejse til Lanzarote... forløb gik uden problemer
Fantastisk oplevelse: Fin service
Fantastisk oplevelse: De er altid meget venlig
Fantastisk oplevelse: Super hotel
Fantastisk oplevelse: Bestilte vor rejse til Kreta fra hjemmesiden. Nemt og bekvemt. Modtog bekræftelsen og billetter få minutter efter.
Positiv oplevelse: Gratis parkering funker ikke. På sidste rejse kørte vi 800 km på fire dages udflugt. Det var for meget, kunne være arrangeret mere smart.
Fantastisk oplevelse: En dejlig ferie /oplevelse
Positiv oplevelse: Ingen problemer godt rejseselskab
Fantastisk oplevelse: God, kompetent og venlig betjening
Negativ oplevelse: Der var ikke noget hjælp at hente
Positiv oplevelse: Fantastisk sted. Gode guides. Jettime personalet hjem var fantastisk og sjove.
Fantastisk oplevelse: Fedeste kri kri bådtur . Tak for dejlig service . Bruger jeg bestemt igen til næste år
Positiv oplevelse: Godt rejsebureau, holder hvad de lover
Fantastisk oplevelse: Fin service, dygtige medarbejdere.
Negativ oplevelse: Vi vil ikke rejse med jer mere. I står for dårlig service, hoteller som i selv giver stjerner, som ikke passer på hotellet. Det har været vores dyreste sommerrejse nogensinde, den mest forfærdelige for pengene. Den samme oplevelse vi havde om vinteren 2022.
Negativ oplevelse: Bravotours solgte os en rejse den 2. Februar . Vi bestilte et værelse med direkte adgang til pool og 2 værelser i samme lejlighed. Kom herned og AK et værelse med 2 opredninger og en byggeplads som nabo. Står med en meget skuffet dreng som har glædet sig i 5 måneder.
Hej Heidi Det er jeg ked af at høre. Jeg vil bede dig om at tage fat i vores rejseledere der hvor du er, så de kan hjælpe jer. Mvh Maibrit
Negativ oplevelse: Meget dårlig kunde behandling, det var ganske enkelt under al kritik
Negativ oplevelse: Havde set på en rejse til Bulgarien og skulle ha grønt lys til ferie af min arbejdsgiver, da den del var i orden, havde Bravo Turs valgt at tage rejse til bulgarien af. Vh. Gitte Pedersen
Fantastisk oplevelse: Vi har haft 14 gode dage, Og haft den kontakt vi havde brug for. Vi håber de vil bevare dette lille hotel.
Negativ oplevelse: Pas på med priserne - havde bestilt og betalt en rejse og under 2 døgn efter var nøjagtig samme rejse nedsat med 6000 kr. Snakkede med medarbejder om denne enorme prisnedsættelse og svaret var “bare ærgelig - smil og vær glad” så tænk Jer om - hvor I booker jeres rejse
Positiv oplevelse: Har hørt at man måske bliver inviteret med til julefrokost hvis man er en god kunde og hvem er ikke det
Fantastisk oplevelse: Denne gang gik turen til Albufeira. Maj 23. Endnu engang super service, lige fra de ringede et par dage før afgang til kuffertafleveringen ved returafgang. Utrolig venlige, hjælpsomme og menneskelige. Jeg har været i Grækenland mange gange med de 2 store rejsebureauer. Men i år gik rejsen med Bravo Tours. Det har jeg ikke fortrudt. Jeg har aldrig oplevet en sådan fin servicegrad. Man får en uges tid inden afrejse en velkomstmail med alle nødvendige oplysninger. Den er så informativ at man ikke behøver at spørge om noget. Guiderne en veluddannede med god viden og høj servicegrad. De er klar til hjælpe med selv de mindste problemer. De besøger hotellerne hver dag, og ikke som andre 2-3 gange om ugen.9
Positiv oplevelse: God service.
Fantastisk oplevelse: Det var et dejligt sted at holde ferie
Positiv oplevelse: God rejsearrangør. Altid gode destinationer. Value for money.
Negativ oplevelse: Over sælger. Forsøger at løbe fra ansvaret.
Fantastisk oplevelse: Har været tilfreds hver gang jeg har rejst med Bravo Tours
Fantastisk oplevelse: Altid en god oplevelse, meget positivt og professionel
Fantastisk oplevelse: Det er Danmarks bedste rejsebureau
Negativ oplevelse: Virkelig dårlig information om karantænekrav og tiltag i denne anledning. Får måske ???besked om afrejse 2 dage før. Virkelig dårlig service. BRAVO TOURS har mistet os som kunder.
Fantastisk oplevelse: Altid fantastisk kundeservice der er helt i top. Denne gang skal de 5 stjerner tilfalde Helle Bredkjær vedr. Thailand.
Efterlad din anmeldelse af Bravo Tours:
Bravo Tours vises i følgende lister:
Andre rejsebureauer, der kan interessere dig
Tilføj dit rejsebureau til vores katalog gratis
Hvis du driver et rejsebureau og ønsker at være med i vores katalog, skal du tilføje oplysninger om din virksomhed, og du vil kunne være med helt gratis.